مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-06ورزشي

مشکلات و مطالبات جوانان انباشته شده است


معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: مشکلات و مطالبات جوانان آنقدر انباشته شده که هر چقدر کار کنیم باز هم بخش کوچکی از مطالبات و مشکلات جوانان را می توانیم حل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مهدی تندگویان در دیدار با استاندار هرمزگان، با اشاره به اقدامات وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم و دوازدهم، گفت: وزارت ورزش و جوانان رکوردهای خوبی بجا گذاشته به طوری که 2500 زمین چمن مصنوعی تحویل مردم داده و تعداد زیادی خانه های ورزش روستایی در سراسر کشور احداث کرده است و باید گفت تحول در حوزه عمران ورزش با حضو دکتر سلطانی فر رقم خورده است.

معاون امور جوانان با تشکر از اقدامات استان هرمزگان در حوزه جوانان، تصریح کرد: از زمان حضور آقای امیاری، حوزه جوانان استان هرمزگان جایگاه پیدا کرد و شکل گرفت و اعتبارات خوبی در بحث تسهیلات برای طرح های سمن ها اختصاص یافت.

تندگویان به آمار ازدواج و طلاق استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در 9 ماه اول امسال نسبت به زمان مشابه سال قبل حدود 5 درصد افزایش ثبت ازدواج و حدود 4 درصد کاهش ثبت طلاق در این استان داشتیم که بی سابقه است.

وی به شکل گیری مجمع ملی جوانان اشاره کرد و افزود: شکل گیری این مجمع و ایجاد این ظرفیت قانونی برای سمن های جوانان هزینه های برای دولت داشت، که امیدواریم استاندارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات و مطالبات جوانان انباشته شده است

مشکلات و مطالبات جوانان انباشته شده است